O Nas

Nasz zespół tworzą eksperci z dziedzin biznesu, psychologii, coachingu, nauki języków obcych i brandingu internetowego.
Zajmujemy się tworzeniem "szytych na miarę" szkoleń i warsztatów oraz projektowaniem praktycznych narzędzi edukacyjnych.
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

www.eiru.pl

Opinie Klientów

„Rewelacyjne pomoce do nauki języka - uczniowie za nimi przepadają głównie ze względu na przemyślane pytania, nieszablonowe podejście do tematu oraz piękne fotografie!
Polecamy wszystkim, którzy jeszcze się wahają.”
 

Jakub, właściciel szkoły językowej

 

„Nie potrafię sobie wyobrazić zajęć bez tych kart teraz. Moje grupy je uwielbiają! „

                                                               Joanna, lektorka w szkole językowej

 

„Czekałam na takie narzędzie od lat. Dopracowane merytorycznie, pobudzające myślenie, wprowadzające elementy coachingu do klasy. Uwielbiam!”

                                                               Marta, nauczyciel w  LO

 

„Uczniowie mają już dosyć nudnych pytań. Te karty to petarda! Seria Taboo to prawdziwa rewolucja! Tylko dla odważnych ;) „

                                                               Robert, nauczyciel akademicki

 

„Miałam już dosyć ściągania z internetu, drukowania, laminowania i obrabiania materiałów. Wreszcie jest coś dobrego językowo, a jednocześnie naprawdę pięknego.
Korzystanie z tych kart to przyjemność i dla uczniów i dla nauczycieli. Na bazie jednej karty robię debatę na całe zajęcia . Możliwości użycia jest bardzo dużo. Dla mnie to materiał na 6!”           

                                                

                                                               Anna, nauczyciel akademicki i lektorka w szkole językowej

 

Mam i gorąco polecam!
Rozmowy idą jak burza!!

                                                               Katarzyna, wykładowca akademicki

 

„Pracuję z klientem businessowym, korzystam z kart na zajęciach one-to-one. Świetnie sprawdzają się w rozmowach.  Zauważyłam, że moje relacje z klientami się polepszyły.
Zaczeliśmy rozmawiać na tematy, których wcześniej ‘bałam się dotknąć’ a okazało się, że ludzie czuli potrzebę przedyskutowania ich na zajęciach. Ich zaufanie do mnie wzrosło. Bardzo dziękuję.

 

                                                               Barbara, anglistka pracująca z klientem korporacyjnym